خبر فوری

 
 
نیروهای امنیتی پاکستان سه شهروند بلوچ را از شهرستان کیچ ربودند
کد خبر :746372173

11:06 1402/07/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان سه شهروند بلوچ را در عملیات های جداگانه در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان سه شهروند بلوچ را در عملیات های جداگانه در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید کردند.

طبق اعلام انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز چهارشنبه 19 مهر ماه با یروش به منطقه دازن از توابع بخش تمپ شهرستان کیچ یک جوان بلوچ به نام عبدالحق فرزند عبدالحفیظ را ربودند.

به گفته این انجمن پسرعموی عبدالحق به نام اسد بلوچ در 28 اسفند 1392 به دست نهادهای امنیتی پاکستان ربوده شد و تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین ساعات اولیه صبح دیروز پنجشنبه به خانه‌های واقع در منطقه بلیده شهرستان کیچ نیز یورش برده و اقدام به ضرب و شتم زنان و کودکان نموده و سپس دو شهروند جوان بلوچ را دستگیر و به همراه خود بردند.

طبق جزئیات اعلام شده از این رویداد، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان حوالی ساعت 4 بامداد به منزل فردی به نام پیربخش در منطقه میناز محمد در بخش بلیده شهرستان کیچ یورش برده و فرزند وی را به همراه یک فرد جوان دیگر ربودند.

اسامی این دو نفر نسرم فرزند پیربخش و پذیر فرزند غنی اعلام شده است.

ارسال نظر

 
1