خبر فوری

 
 
کشته شدن 3 نظامی پاکستانی در حمله ارتش آزادی بخش بلوچ در منطقه دکی
کد خبر :746371134

09:16 1403/02/12


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, دکی, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کاروان ارتش پاکستان,

در حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای پاکستانی در منطقه دکی ایالت بلوچستان 3 نظامی پاکستانی کشته شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای پاکستانی در منطقه دکی ایالت بلوچستان 3 نظامی پاکستانی کشته شدند.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه دکی اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما دوشنبه شب طی عملیاتی در منطقه زنده پیر از توابع دکی کاروان نظامی ارتش پاکستان متشکل از 2 خودرو را به وسیله سلاح‌های جدید مورد حمله قرار دادند.

وی افزود: در این هنگام یکی از خودروهای ارتش بزدل پاکستان از محل گریخت و یک خودروی دیگر هدف حمله ما قرار گرفت و فدائیان بلوچ ما پس از محاصره این خودرو آن را به وسیله سلاح‌های سنگین و نارنجک نشانه گرفتند که در نتیجه آن سه نظامی دشمن در دم به هلاکت رسیده و چهار نظامی دیگر از جمله نایب سرجوخه عصمت، نایب سرجوخه مالک قیول و سرباز وظیفه شهزاد مجروح شدند.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ تصریح کرد: ارتش اشغالگر پاکستانی به منظور غارت منابع ملی بلوچ اقدام به تشکیل یک جوخه مرگ به نام لشکر امن متشکل از کاسه لیسان بومی نموده است که هدف اصلی آن تضمین غارت منابع بلوچ و تشکیل جبهه علیه فدائیان بلوچ است.

جیئند بلوچ عنوان داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ به این کاسه لیسان خود فروخته دشمن هشدار می‌دهد چنانچه علیه فدائیان بلوچ و منافع ملی بلوچ در جبهه دشمن حضور یابند هدف شدیدترین نوع حملات ما قرار خواهند گرفت.

وی افزود: با خیانت کاران به جنبش آزادی بلوچ همانند ارتش دشمن برخوردار خواهد شد، چنانچه پس از این هشدار فردی در گروه‌های دولتی مشاهده گردد باید خود را برای سزای عبرت انگیز آماده نماید.

ارسال نظر

 
1