خبر فوری

 
نشست مجازی وزیر دارایی و درآمد پاکستان با وزیر سرمایه گذاری عربستان سعودی
کد خبر :74432090

09:44 1402/11/12


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, دولت موقت, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, وزیر امور اقتصادی پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان, وزیر سرمایه گذاری,

خانم دکتر شمشاد اختر وزیر موقت دارایی، درآمد و امور اقتصادی پاکستان و خالد الفالح وزیر سرمایه گذاری عربستان سعودی در نشست مجازی در رابطه با تقویت پیوند و ارتباط میان صندوق های سرمایه گذاری دو کشور گفت و گو کردند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| خانم دکتر شمشاد اختر وزیر موقت دارایی، درآمد و امور اقتصادی پاکستان و خالد الفالح وزیر سرمایه گذاری عربستان سعودی در نشست مجازی در رابطه با امور مورد علاقه مشترک و همکاری دو جانبه به رایزنی پرداختند.

دکتر شمشاد اختر با برجسته سازی گام های برداشته شده از سوی دولت موقت در راستای استحکام اقتصادی پاکستان، گفت: پاکستان با افزایش اعتماد کمک کنندگان دوجانبه و چندجانبه در بازار بین المللی به ثبات اقتصاد کلان دست یافته و روند منفی را معکوس کرده است.

وی افزود: شورای تسهیل ویژه سرمایه گذاری SIFC پاکستان عملکرد ارزشمندی در زمینه تسهیل بازرگانی انجام داده و پروژه های مختلفی را عملیاتی کرده است.

وزیر دارایی پاکستان گفت: صندوق سرمایه گذاری دولتی عربستان سعودی به رونق مالی در این کشور دست یافته است و پاکستان به دنبال بهره مندی از تجربیات این صندوق که وظیفه خصوصی سازی دارایی های دولتی در مشکلات مالی به آن سپرده شده بود، است.

خالد الفالح ضمن ستودن ابتکارات صورت گرفته توسط دولت موقت پاکستان در جهت تحکیم اقتصادی، اظهار داشت: وجود SIFC به منظور حفظ تداوم پروژه ها هنگام انتقال دولت مهم می باشد.

وی ادامه داد که دو کشور پیوندهای مذهبی دارند و همکاری مستحکمی میان این دو کشور وجود دارد که می توان در آینده، بیشتر از آن استفاده کرد. او قول داد که بین صندوق های سرمایه گذاری دولتی دو کشور پیوند ایجاد کند.

ارسال نظر

 
1