خبر فوری

 
مبارزه با تروریسم جهانی و منطقه ای محور نشست کارگروه مشترک پاکستان و روسیه در اسلام آباد
کد خبر :74036999

19:05 1402/08/26


برچسب ها : پاکستان و روسیه, تامین مالی تروریسم, جلسات کارگروه مشترک, مبارزه با تامین مالی تروریسم, مبارزه با تروریسم, معاون وزیر امور خارجه روسیه,

دهمین نشست کارگروه مشترک پاکستان و روسیه برای مقابله با تروریسم بین المللی و سایر چالش های امنیتی در اسلام آباد برگزار شد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دهمین نشست کارگروه مشترک پاکستان و روسیه برای مقابله با تروریسم بین المللی و سایر چالش های امنیتی در اسلام آباد برگزار شد.

این نشست به طور مشترک به ریاست سید حیدر دستیار وزیر امور خارجه پاکستان و سرگئی الکسیویچ ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه منعقد گردید.

در این نشست، وضعیت افغانستان، آسیای مرکزی و جنوبی و شمال آفریقا، تهدیدات تروریسم جهانی و منطقه ای مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت و راهبردها و اقدامات ملی جهت مقابله با تروریسم تشریح شد.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، در این نشست مشترک، پاکستان و روسیه بر اهمیت تلاش های ملی در جنگ علیه تروریسم تاکید کردند.

مقامات پاکستان و روسیه بر گسترش تلاش های مشترک برای مقابله مؤثر و مبارزه با تامین مالی تروریسم توافق نمودند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در پایان اعلام کرد: این دیدار بخشی از تبادلات منظم پاکستان و روسیه در زمینه همکاری های دوجانبه ضد تروریسم بود و یازدهمین نشست کارگروه مشترک میان دو کشور در سال 2024 برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 
1