خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان: مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در پنجگور و جهاو را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :73578942

11:21 1402/05/17


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای از حمله به ارتش پاکستان در شهرستان‌های آواران و پنجگور ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای از حمله به ارتش پاکستان در شهرستان‌های آواران و پنجگور ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ساعت 8 شامگاه روز یکشنبه مورخه 15 مرداد ماه سه راکت آرپی‌جی به سمت اردوگاه مرکزی ارتش پاکستان در منطقه کوهرو از توابع بخش جهاو شهرستان آواران شلیک کردند که به داخل محوطه اردوگاه اصابت شد، در نتیجه این حمله دو نظامی و چندین تن دیگر زخمی شدند.

وی افزود: در جریان این حمله یک پهپاد ارتش اشغالگر پاکستان در حال گردش در منطقه بود که فدائیان بلوچ آن را هدف قرار داده و منهدم کردند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما هم‌زمان پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه لشکران کور بخش گوران شهرستان پنجگور را نیز با استفاده از سلاح‌های سنگین و خودکار هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی کشته و یک تن دیگر نیز مجروح شد.

وی خاطرنشان کرد: ما صراحتاً اعلام می‌کنیم هیچ پروژه‌ای در ایالت بلوچستان بدون خواست و رضایت ملت بلوچ قابل قبول نخواهد بود، ما به پاکستان و چین و تمامی سرمایه گذاران خارجی هشدار می‌دهیم از سرمایه گذاری در سرزمین جنگ زده بلوچستان خودداری کنند در غیر این صورت مسئولیت تمامی خسارات متوجه خودشان خواهد بود.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان افزود: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را برعهده می‌گیرد و این حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1