خبر فوری

 
 
پنج کشته و 8 زخمی در پی حمله تروریستی به نیروهای پاکستانی در وادی تیراه
کد خبر :733429855

10:05 1403/07/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, حمله تروریستی, شهرستان خیبر, صلاح الدین ایوبی, گروه تروریستی تحریک لشکر اسلام, گروه های تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان,

در پی حمله تروریستی به نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان خیبر ایالت خیبر پختون خوا 5 نظامی پاکستانی کشته شده و 8 تن دیگر نیز زخمی شدند، همچنین 2 نفر نیز ناپدید شده اند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی حمله تروریستی به نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان خیبر ایالت خیبر پختون خوا 5 نظامی پاکستانی کشته شده و 8 تن دیگر نیز زخمی شدند، همچنین 2 نفر نیز ناپدید شده اند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تروریست های ناشناس روز گذشته نیروهای پاکستانی را در منطقه دور افتاده مرزی وادی تیراه واقع در شهرستان خیبر هدف حمله مسلحانه قرار دادند.

در نتیجه این حمله 5 تن از نظامیان پاکستانی کشته شده و 8 نفر دیگر دچار جراحت شدند، همچنین 2 تن از نظامیان نیز ناپدید شده اند.

تاکنون هیچ بیانیه ای از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان در این باره صادر نشده است.

از سوی دیگر گروه تروریستی تحریک لشکر اسلام پاکستان طی بیانیه ای مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.

صلاح الدین ایوبی سخنگوی این گروه تروریستی در این بیانیه اعلام داشت: مجاهدان ما نیروهای ارتش را که به صورت پیاده از منطقه سیری کندو راه افتاده بودند هدف حمله قرار دادند که منجر به کشته شدن 10 نظامی و زخمی شدن تعدادی دیگر گردید.

لازم به ذکر است مخفیگاه های تروریست ها طی ماه های اخیر چندین مرتبه هدف حملات توپ خانه ای و جنگنده های نظامی ارتش پاکستان قرار گرفته است.

بخش وادی تیراه شهرستان خیبر در مجاورت شهرستان های کُرم و اورکزئی واقع شده است و نزدیک به 100 کیلومتر از اراضی این منطقه دارای پوشش های وسیعی گیاهی و جنگلی است و همین امر ایجاد پناهگاه های امن برای تروریست ها را تسهیل بخشیده است.

ارسال نظر

 
1