خبر فوری

 
تأکید رئیس جمهور پاکستان بر توسعه مناسبات دوستانه میان اسلام آباد و تهران
کد خبر :732512901

14:02 1402/02/04


برچسب ها : پاکستان و ایران, تجارت مرزی, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, روابط اقتصادی, سفیر ایران در پاکستان, سید محمد علی حسینی, عید سعید فطر,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان طی دیدار با سفیر ایران بر اهمیت مناسبات دوستانه اسلام آباد و تهران و لزوم تقویت این مناسبات تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان طی دیدار با سفیر ایران بر اهمیت مناسبات دوستانه اسلام آباد و تهران و لزوم تقویت این مناسبات تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سید محمد علی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر در محل کاخ ریاست جمهوری پاکستان حضور یافت و با دکتر عارف علوی دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص سطح روابط موجود میان دو کشور همسایه پاکستان و ایران در زمینه‌های گوناگون به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر عزم خود برای تعمیق مناسبات و ارتقای سطح همکاری‌های دوستانه میان دو کشور تأکید کردند.

دکتر عارف علوی رئیس جمهوری پاکستان در این دیدار با اشاره به جایگاه ایران در منطقه و اهمیت روابط با این کشور بر ضرورت انجام اقدامات لازم در جهت توسعه روابط میان اسلام آباد و تهران در زمینه‌های مورد علاقه مشترک تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1