خبر فوری

 
 
تاکید رئیس جمهور پاکستان بر گسترش روابط تجاری و فرهنگی با نیجریه
کد خبر :731794656

15:31 1402/09/06


برچسب ها : پاکستان و آفریقا, پاکستان و نیجریه, دکتر عارف علوی, دیدار, رئیس جمهور پاکستان, روابط اقتصادی, روابط تجاری, نیجریه, کمیساریای عالی پاکستان,

سرلشکر بازنشسته سهیل احمد خان پیش از آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در نیجریه به عنوان کمیساریای عالی پاکستان، با دکتر عارف علوی رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سرلشکر بازنشسته سهیل احمد خان پیش از آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در نیجریه به عنوان کمیساریای عالی پاکستان، با دکتر عارف علوی رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دکتر عارف علوی بر افزایش روابط تجاری و فرهنگی با نیجریه تاکید کرد و گفت: ظرفیت گسترده ای برای گسترش همکاری در زمینه های تجاری، اقتصادی و فرهنگی میان پاکستان و نیجریه وجود دارد.

وی نیجریه را بزرگترین اقتصاد آفریقا توصیف کرد و افزود: دیپلماسی اقتصادی بخش مرکزی سیاست خارجی پاکستان را تشکیل می دهد همچنین حجم تجارت دوجانبه باید به نفع هر دو کشور افزایش یابد.

رئیس جمهور پاکستان پس از رهنمودهای خود، از سهیل احمد خان کمیساریای عالی جدید پاکستان در نیجریه خواست تا نقش خود را در راستای ارتقای روابط فرهنگی و عمومی میان دو کشور ایفا کند.

ارسال نظر

 
1