خبر فوری

 
ربایش یک فرد بلوچ عضو سازمان سیاسی "بلوچ راج" از دیره غازی خان
کد خبر :730546494

15:12 1402/04/21


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, افراد مفقود شده, دیره غازی خان, ربایش,

سازمان سیاسی "بلوچ راج" در گزارشی از ربوده شدن یکی از اعضای سازمان به نام عبدالستار بلوچ طی عملیات نیروهای امنیتی در محله گلشن محمود شهر دیره غازی خان خبر داد.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| سازمان سیاسی "بلوچ راج" در گزارشی از ربوده شدن یکی از اعضای سازمان به نام عبدالستار بلوچ طی عملیات نیروهای امنیتی در محله گلشن محمود شهرستان دیره غازی خان خبر داد.

براساس جزئیات منتشر شده، ظهر روز گذشته (20 تیر) 8 الی 9 نیروی امنیتی لباس شخصی مسلح طی یورش به محله گلشن محمود، عبدالستار بلوچ را دستگیر و به مکان نامشخصی منتقل کردند . سخنگوی سازمان بلوچ راج در ادامه تصریح داشت که این سازمانی است که در زمینه سیاست ملی بلوچ و بقای هویت، فعالیت مسالمت آمیز سیاسی دارد و آزار و اذیت و ربودن اعضای آن برخلاف نگرش های دموکراتیک است.

وی افزود: پیش از این هم نیروهای امنیتی در اقدامات مداوم ضمن دستگیری و ربایش اعضای سازمان، آنها را مورد خشونت قرار داده اند و اکنون عبدالستار بلوچ عضو بلوچ راج به دست نیروهای امنیتی مفقود شده است؛ ما معتقدیم که تحت برنامه ای از پیش طرح ریزی شده اعضای ما را مورد آزار و اذیت قرار می دهند. ما از دولت درخواست می کنیم تا هرچه سریعتر عبدالستار بلوچ عضو بلوچ راج را آزاد و آزار و اذیت اعضای سیاسی که مشغول برجسته سازی مشکلات ملت بلوچ در دیره غازی خان هستند را متوقف سازد.

ارسال نظر

 
1