خبر فوری

 

 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | طی انفجاری در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا، تعداد قابل توجهی از نیروهای امنیتی پاکستان مجروح شدند.

بر اساس جزئیات، خودروی حامل سربازان ارتش پاکستان در منطقه بکاخیل شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا در پی انفجار مواد منفجره مورد هدف و اصابت عناصر تروریستی قرار گرفت.

 به گفته منابع، بر اثر این حادثه تروریستی، 11 پرسنل امنیتی زخمی شدند که در حال حاضر وضعیت 3 تن از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

لازم به ذکر است، گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان شاخه حافظ گل بهادر طی انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله و بمب گذاری را بر عهده گرفت.

تکمیلی:

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR) طی انتشار بیانیه ای اعلام کرد: روز گذشته 5 آذر (26 نوامبر)، یک بمب گذار انتحاری سوار بر موتور سیکلت وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان شاخه حافظ گل بهادر که به عنوان یک تبعه افغانستان شناسایی شد، خود را در یک کاروان نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه بکاخیل شهرستان بنون منفجر کرد.

بر اثر این حادثه تروریستی، 2 غیر نظامی جان خود را از دست دادند در حالی که 7 غیر نظامی و 3 سرباز ارتش پاکستان مجروح شدند.

به گفته ISPR، عملیات جستجو و پاکسازی عناصر تروریستی از منطقه توسط نیروهای امنیتی پاکستان آغاز و در حال انجام است.

روابط عمومی ارتش پاکستان خاطر نشان کرد: عزم و اراده ارتش پاکستان برای ریشه کن کردن بلای تروریسم با جان فشانی و فداکاری های جوانان این سرزمین استوار و تقویت خواهد شد.

ارسال نظر

 
1