خبر فوری

 
دیدار کمیساریای عالی کانادا با سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان
کد خبر :729461941

14:40 1402/01/24


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و کانادا, دولت فدرال پاکستان, سید نوید قمر, صدور روادید, وزیر بازرگانی پاکستان, وزیر تجارت پاکستان, کمیساریای عالی کانادا,

وزیر بازرگانی دولت فدرال پاکستان در دیدار با کمیساریای عالی کانادا خواستار اجرای تسهیل در روند صدور روادید برای شخصیت‌های بازرگانی جهت شرکت در مراسمات و رویدادهای تجاری شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر بازرگانی دولت فدرال پاکستان در دیدار با کمیساریای عالی کانادا خواستار اجرای تسهیل در روند صدور روادید برای شخصیت‌های بازرگانی جهت شرکت در مراسمات و رویدادهای تجاری شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرکار خانم لزلی سکینلون کمیساریای عالی کانادا در اسلام آباد روز چهارشنبه با سید نوید قمر وزیر بازرگانی دولت فدرال پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص تقویت روابط تجاری میان پاکستان و کانادا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر بازرگانی پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان اقدام دولت کانادا در ارائه طرح "تعرفه ترجیحی عمومی کانادا" برای کشورهای در حال توسعه را مورد تمجید قرار می‌دهد، آغاز این طرح در پاکستان برای بخش‌هایی همچون پوشاک و کفش بسیار سودمند ثابت خواهد شد.

وی ابراز امیدواری نمود دولت کانادا برای افزودن بخش‌های بیشتر نساجی در این طرح را مورد بررسی قرار دهد.

وزیر بازرگانی پاکستان در بخش دیگری از این دیدار خواستار تسهیل در روند صدور روادید برای شخصیت‌های بازرگانی جهت شرکت در رویدادهای تجاری شد.

سید نوید قمر گفت: صادرات پاکستان به کانادا بیشتر از واردات آن است و مازاد تجاری برای پاکستان وجود دارد.

در ادامه این دیدار کمیساریای عالی کانادا با تأیید اظهارات و نگرانی‌های وزیر بازرگانی پاکستان خاطرنشان کرد: دولت کانادا در حال تلاش برای ارائه تسهیل بیشتر در روند صدور روادید است.

ارسال نظر

 
1