خبر فوری

 
 
حضور پر رنگ رهبران گروه های تکفیری در انتخابات عمومی آینده پاکستان
کد خبر :729333360

14:01 1402/10/06


برچسب ها : انتخابات پارلمانی, پارلمان پاکستان, گروه تکفیری سپاه صحابه, گروه های تروریستی, لشکر جهنگوی, مجلس محلی ایالت بلوچستان, مجلس محلی ایالت سند, مجلس ملی پاکستان, هیئت حاکمه نظامی پاکستان,

رهبران گروه های تروریستی و تکفیری همچون سپاه صحابه و لشکر جهنگوی با ثبت نام به عنوان نامزد انتخاباتی سعی در تصاحب کرسی های پارلمانی دارند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پس از اعلام تاریخ نهایی انتخابات عمومی آینده پاکستان و آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات پارلمان های محلی و فدرال، رهبران گروه های تروریستی و تکفیری همچون سپاه صحابه و لشکر جهنگوی با ثبت نام به عنوان نامزد انتخاباتی سعی در تصاحب کرسی های پارلمانی دارند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، رمضان مینگل سرکرده گروه تروریستی تکفیری لشکر جهنگوی که در قتل هزاران نفر از شیعیان بیگناه به ویژه شیعیان هزاره شهر کویته نقش دارد برای تصاحب کرسی حوزه انتخاباتی NA264 پارلمان ملی پاکستان ثبت نام کرده است.

علاوه بر این اطلاعات واصله از شهر کراچی مرکز ایالت سند نیز از ثبت نام اورنگزیب فاروقی سرکرده گروه تروریستی تکفیری اهل سنت و الجماعت(سپاه صحابه) حکایت دارد.

وی قرار است به عنوان نامزد انتخاباتی برای تصاحب کرسی پارلمان محلی ایالت سند از حوزه انتخاباتی PS88 و کرسی پارلمان ملی از حوزه انتخاباتی NA230 شهرک ملیر کراچی به رقابت بپردازد.

گفتنی است این رهبر گروه تروریستی سپاه صحابه پیش از این نیز در انتخابات عمومی سال 2018 از همین حوزه انتخاباتی برای تصاحب کرسی پارلمانی تلاش کرده بود، او با کسب 19 هزار و 463 رای در رتبه دوم نامزد پیروز از این حوزه قرار گرفت.

اورنگزیب فاروقی طی سخنانی در جمع شرکت کنندگان در نشست کاتب وحی و استحکام پاکستان گفت: هدف ما از ثبت نام در انتخابات، ورود به پارلمان برای دریافت حق و حقوقمان و ایجاد قانون برای مقابله با هتک حرمت به اصحاب است.

حضور آزادانه و بدون محدودیت رهبران گروه های تکفیری سپاه صحابه و لشکر جهنگوی که دستانشان به خون هزاران نفر از شیعیان بیگناه پاکستان آلوده است بیانگر حمایت بی قید و شرط هیئت حاکمه نظامی پاکستان از این گروه ها و نقش آنها در قتل عام شیعیان مظلوم این کشور طی سال های گذشته است.

ارسال نظر

 
1