خبر فوری

 
 
پاکستان میزبان نشست وزرای تجارت سازمان همکاری شانگهای در اسلام آباد
کد خبر :725988692

14:19 1403/06/23


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری شانگهای, اسلام آباد, پاکستان و سازمان همکاری شانگهای, جام کمال خان, روابط تجاری, سازمان همکاری شانگهای, سرمایه گذاری, وزیر تجارت پاکستان,

جام کمال خان وزیر تجارت پاکستان از اعضای سازمان همکاری شانگهای خواست تا فرصت های مختلف تجارت را در منطقه بررسی کنند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | جام کمال خان وزیر تجارت پاکستان از اعضای سازمان همکاری شانگهای خواست تا فرصت های مختلف تجارت را در منطقه بررسی کنند.

وی روز گذشته در مراسم افتتاح بیست و سومین اجلاس وزرای تجارت و سرمایه گذاری سازمان همکاری شانگهای در اسلام آباد سخنرانی کرد و گفت: در دنیای امروزی که همه به یکدیگر وابسته و به سرعت در حال جهانی شدن هستند، هیچ گروه منطقه ای نمی تواند امیدوار باشد که در انزوا کار کند.

وزیر تجارت پاکستان افزود: سازمان همکاری شانگهای نیاز به توسعه پیوندهای مثبت و ارتباط قوی با مناطق مجاور و فراتر از آن دارد.

وی پیوستن کشور بلاروس به سازمان همکاری شانگهای را تبریک گفت و بیان کرد: ما مشتاقانه منتظر نقش مثبت بلاروس در تمام فعالیت های مرتبط با سازمان همکاری شانگهای هستیم.

جام کمال خان همچنین گفت: ما بایستی رویکردی فراگیر را اتخاذ کنیم و باید برای تعاملات دوجانبه سودمند به ویژه با همسایه های آسیایی خود آماده باشیم و چنین پیوندهایی یک فرصت برد-برد برای همه ما ایجاد می کند.

نشست وزرای تجارت و بازرگانی سازمان همکاری شانگهای در تاریخ 22 شهریور مصادف با 12 سپتامبر در اسلام آباد برگزار شده است.

ارسال نظر

 
1