خبر فوری

 
 
بی ال اف: در حملات مختلف 5 نظامی پاکستانی را به هلاکت رساندیم
کد خبر :725790811

11:30 1403/03/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شهرستان پنجگور, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

گروه تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام جبهه آزادی بخش بلوچستان از کشته شدن 5 نظامی پاکستانی در حملات مختلف علیه ارتش پاکستان در کیچ و پنجگور خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام جبهه آزادی بخش بلوچستان از کشته شدن 5 نظامی پاکستانی در حملات مختلف علیه ارتش پاکستان در کیچ و پنجگور خبر داد.

در بیانیه ای که از سوی سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان منتشر شده آمده است: فدائیان بلوچ ما با کمین در مسیر کاروان نظامی ارتش اشغالگر پاکستان مشتمل بر 4 خودرو در حوالی مراستان منطقه کولواه از توابع شهرستان کیچ، نیروهای پاکستانی را هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: این حمله منجر به کشته شدن 5 نظامی پاکستانی و زخمی شدن چندین تن دیگر گردید.

سخنگوی بی ال اف تصریح کرد: این کاروان نیروهای پاکستانی از اردوگاه خود واقع در منطقه بلور به سمت شهر تربت در حال تردد بود که هدف حمله شدید فدائیان بلوچ ما قرار گرفت و خساراتی نیز به خودروهای ارتش دشمن وارد آمد.

وی گفت: فدائیان بلوچ ما همچنین حوالی ساعت 8 چهارشنبه شب در یک عملیات دیگر، پاسگاه نیروهای اشغالگر پاکستانی واقع در میدان قلم منطقه چتکان شهرستان پنجگور را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو نظامی پاکستانی مجروح شدند.

وی عنوان داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را می پذیرد، حملات فدائیان بلوچ تا زمان آزادی کامل سرزمین بلوچ تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1