خبر فوری

 
مبارزه با قاچاق انسان محور رایزنی سفیر ایتالیا با وزیر کشور پاکستان
کد خبر :72005586

19:19 1403/02/21


برچسب ها : پاکستان و ایتالیا, روابط دوجانبه, سفیر ایتالیا, سید محسن نقوی, قاچاق انسان, مبارزه با قاچاق انسان, مهاجرت, نیروی کار, همکاری دوجانبه, وزیر کشور پاکستان,

ماریلینا آرمیلیان سفیر ایتالیا ظهر امروز با محسن نقوی وزیر کشور پاکستان به گفتگو و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | ماریلینا آرمیلیان سفیر ایتالیا ظهر امروز با محسن نقوی وزیر کشور پاکستان به گفتگو و رایزنی پرداخت.

مقامات دو کشور موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله توسعه روابط میان پاکستان و ایتالیا و همچنین مبارزه با قاچاق انسان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این دیدار همچنین توافقنامه ای برای جلوگیری از ورود غیرقانونی پاکستانی ها به ایتالیا به امضا رسید و با اتخاذ یک سیاست مشترک برای جلوگیری از ورود پاکستانی هایی که به صورت غیرقانونی به ایتالیا مهاجرت کرده اند، موافقت شد.

محسن نقوی وزیر کشور پاکستان ضمن دستور به مقامات مربوطه برای نهایی کردن این توافقنامه، گفت: همکاری میان دو کشور برای جلوگیری از قاچاق انسان ارتقاء خواهد یافت و مبارزه شدید علیه قاچاق انسان در سراسر پاکستان در جریان است.

وی همچنین از اتخاذ سیاست تساهل صفر علیه مافیای قاچاق انسان خبر داد و افزود: کسانی که به طور غیرقانونی به ایتالیا می روند نه تنها باید به زندان بروند، بلکه سرمایه خود را نیز از دست خواهند داد و هیچ گونه مصالحه ای در مورد قاچاق انسان وجود نخواهد داشت.

وزیر کشور در ادامه این نشست بیان کرد: نیروی انسانی ماهر به صورت قانونی از پاکستان به ایتالیا اعزام می شود.

وی همچنین تصدی سمت نماینده دیپلماتیک ایتالیا در پاکستان را به خانم ماریلینا آرمیلیان تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

در همین حال، سفیر ایتالیا از اقدامات محسن نقوی وزیر کشور پاکستان برای جلوگیری از قاچاق انسان قدردانی کرد و بر همکاری کامل خود در این زمینه تأکید نمود.

ارسال نظر

 
1