خبر فوری

 
 
کشته و زخمی شدن 6 تن در حمله تروریست‌های تحریک طالبان به ارتش پاکستان در لکی مروت
کد خبر :716787667

09:48 1401/09/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, حمله تروریستی, دایره مبارزه با تروریسم, لکی مروت,

در حمله تروریست‌های ناشناس به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا 2 نظامی کشته شده و 4 تن دیگر از جمله یک ستوان زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در حمله تروریست‌های ناشناس به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا 2 نظامی کشته شده و 4 تن دیگر از جمله یک ستوان زخمی شدند.

طبق اعلام منابع رسمی پاکستان، در حین عملیات مشترک پلیس و نیروهای امنیتی در حوزه مرکز پلیس سرای گمبیلا در نزدیکی وانده پشان، نیروهای امنیتی هدف حمله تروریست‌ها قرار گرفتند.

در نتیجه درگیری و تبادل آتش میان طرفین، دو نظامی پاکستانی به نام‌های استوار یکم قاسم و گروهبان یکم چنگیز خان جان باختند و 4 نظامی دیگر از جمله یک ستوان به نام بلال دچار جراحت شدند. وضعیت ستوان بلال وخیم گزارش شده است.

به گفته منابع آگاه اجساد جان باختگان به همراه مجروحان به بیمارستان نظامی سی ام اچ منتقل شدند.

پس از این حمله نیروهای امنیتی ارتش پاکستان منطقه را به محاصره درآورده و عملیات جستجو را آغاز کردند.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای اعلام داشت: پس از تلاش نیروهای دایره مبارزه با تروریسم و ارتش برای یورش به مخفیگاه ما، مجاهدان تحریک طالبان پاکستان با واکنشی مناسب نیروهای دشمن را هدف قرار دادند.

وی افزود: در این حمله دو تن از نظامیان پاکستانی به نام‌های قاسم و چنگیز کشته شده و 4 نظامی دیگر از جمله ستوان بلال نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1