خبر فوری

 
 
دیدار مدیر منطقه‌ای بانک جهانی با رئیس هیئت فدرال درآمد پاکستان
کد خبر :714950341

12:01 1401/11/24


برچسب ها : پاکستان و بانک جهانی, مدیر منطقه ای بانک جهانی, معاون منطقه ای بانک جهانی در آسیای جنوبی, هیئت درآمد فدرال پاکستان,

مدیر منطقه‌ای بانک جهانی و رئیس هیئت فدرال درآمد(FBR) پاکستان در جریان دیدار با یکدیگر پیرامون اقدامات مختلف صورت گرفته از سوی اف بی آر به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مدیر منطقه‌ای بانک جهانی و رئیس هیئت فدرال درآمد(FBR) پاکستان در جریان دیدار با یکدیگر پیرامون اقدامات مختلف صورت گرفته از سوی اف بی آر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، میتوور غیس مدیر منطقه‌ای بانک جهانی روز جمعه در صدر هیئت عالی رتبه با عاصم احمد رئیس هیئت فدرال درآمد پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

در این دیدار اقدامات صورت گرفته از سوی هیئت فدرال درآمد برای افزایش میزان درآمد حاصل از دریافت مالیات مورد بررسی قرار گرفت، بانک جهانی سرعت انجام اصلاحات برای هماهنگ سازی مالیات بر فروش را رضایت بخش عنوان نمود.

عاصم احمد رئیس هیئت فدرال درآمد پاکستان در این دیدار طی اظهاراتی عنوان داشت: هیئت فدرال درآمد با همکاری بانک جهانی در حال اجرای برنامه درآمد مالیاتی در پاکستان است، تحت این برنامه منابع مالیاتی گسترده می‌شود که به افزایش درآمد کمک خواهد کرد.

به گفته رئیس هیئت فدرال درآمد پاکستان در این دیدار در مجموع پیشرفت‌های صورت گرفته در این طرح مورد رضایت بانک جهانی قرار گرفت، این طرح به ارتقای سیستم آی تی هیئت فدرال درآمد کمک خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1