خبر فوری

 
تبریک عید رئیس مجلس ملی پاکستان به همتای ترکیه ای خود
کد خبر :711963648

10:54 1402/02/02


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, تماس تلفنی, رئیس مجلس ملی, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, روابط دوجانبه, گفتگوی تلفنی, مجلس ملی کبیر ترکیه,

راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در تماس تلفنی با مصطفی سینتوپ رئیس مجلس ترکیه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به تمامی ملت ترکیه عید را تبریک گفت .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در تماس تلفنی با مصطفی سینتوپ رئیس مجلس ترکیه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به تمامی ملت ترکیه عید را تبریک گفت و اظهار داشت: خداوند ضمن نزول رحمت های خود، مشکلات پیش روی میان دو کشور را برطرف سازد.

وی گفت: مردم و مجلس پاکستان در این برهه دشوار و حساس در کنار برادران ترکیه ای خود ایستاده اند و پیش گام در کمک به برادران و خواهران زلزله زده می باشد. پاکستان همواره از برادران و خواهران ترکیه ای خود در شرایط سخت حمایت کرده و در آینده از هیچ تلاشی برای کمک به آنها دریغ نخواهد کرد. دو کشور نه تنها از جهت ابعاد اجتماعی سیاسی، بلکه از بعد دینی هم به هم پیوند خورده اند و این ارتباط روز به روز مستحکم تر خواهد شد.

رئیس مجلس ملی پاکستان گفت: پاکستان در صدد برگزاری مراسمات 50 ساله است که حضور شما در آن باعث افتخار خواهد بود.

رئیس مجلس ترکیه از همتای پاکستانی خود بابت تبریک عید و آرزوی بهترین ها تشکر کرد و با بیان اینکه پاکستان همیشه با فراخ دلی از ما حمایت کرده است، اظهار داشت: هیئتی از ترکیه در مراسمات شرکت خواهد کرد.

روسای مجالس دو کشور تاکید کردند که به ایفای نقش خود در توسعه و شکوفایی دو کشور ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

 
1