خبر فوری

 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به ارتش پاکستان در منطقه کوهلو
کد خبر :711637728

09:49 1402/10/14


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شهرستان کوهلو, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان طی عملیاتی ارتش پاکستان را در منطقه کوهلو ایالت بلوچستان هدف حمله قرار داد که در نتیجه آن یک نظامی پاکستانی کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان طی عملیاتی ارتش پاکستان را در منطقه کوهلو ایالت بلوچستان هدف حمله قرار داد که در نتیجه آن یک نظامی پاکستانی کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام نمود: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 6 شامگاه روز سه شنبه مورخه 2 ژانویه پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه بلور از توابع منطقه کولواه شهرستان کیچ را مورد حمله قرار دادند.

وی افزود: در این حمله فدائیان بلوچ ما پاسگاه ارتش اشغالگر دشمن را به وسیله سلاح‌های سنگین و جدید هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی دشمن در دم به هلاکت رسیدند و دو تن دیگر نیز زخمی شدند، همچنین خساراتی نیز به ارتش دشمن نیز وارد آمد.

وی تصریح کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد. حملات علیه ارتش اشغالگر پاکستان و تمامی منافع دستگاه حاکمیت تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1