خبر فوری

 
حمله شبه نظامیان به نیروهای امنیتی پاکستان در خضدار بلوچستان
کد خبر :710521173

09:45 1403/02/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, پلیس ایالت بلوچستان, شبه نظامیان, شهرستان خضدار, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

شبه نظامیان ناشناس شب گذشته در 2 حمله جداگانه اردوگاه نیروهای سپاه مرزی پاکستان و خودروی نیروی پلیس را در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان مورد حمله قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| شبه نظامیان ناشناس شب گذشته در 2 حمله جداگانه اردوگاه نیروهای سپاه مرزی پاکستان و خودروی نیروی پلیس را در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان مورد حمله قرار دادند.

طبق جزئیات منتشر شده، مهاجمان مسلح شب گذشته اردوگاه نیروهای سپاه مرزی(FC) واقع در شهرستان خضدار را هدف تیراندازی قرار دادند و پس از این حمله صدای چندین انفجار نیز شنیده شد.

هم‌زمان یک خودروی پلیس که به محل درگیری اعزام شده بود نیز هدف حمله نارنجکی قرار گرفت که در نتیجه آن یک افسر پلیس به نام مقبول موسیانی به همراه چند تن از نیروهای خود مجروح شدند.

بلافاصله پس از این حمله تعداد وسیعی از نیروهای امنیتی و پلیس در محل استقرار یافته و ضمن محاصره منطقه عملیات انتقال مجروحان به بیمارستان را آغاز کردند.

لازم به ذکر است مبارزان تجزیه طلب بلوچ در قالب گروه‌های مسلح مختلف در سطح ایالت بلوچستان فعال هستند و هر روزه نیروهای مسلح و مأموران سازمان‌های اطلاعاتی پاکستان را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

با این حال مسئولیت این حمله را تاکنون هیچ کدام از این گروه‌ها بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1