خبر فوری

 
بی ال اف: در حمله بلیده 8 نظامی پاکستانی را به قتل رساندیم
کد خبر :710260257

10:06 1403/04/30


برچسب ها : ارتش پاکستان, انفجار بمب, بلیده, بمب کنترل از راه دور, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کاروان ارتش پاکستان,

گروه مبارز تجزیه طلب جبهه آزادی بخش بلوچستان از کشته شدن 8 نظامی پاکستانی طی یک عملیات در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه مبارز تجزیه طلب جبهه آزادی بخش بلوچستان از کشته شدن 8 نظامی پاکستانی طی یک عملیات در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما ساعت 8:30 صبح امروز کاروان نظامی ارتش پاکستان مشتمل بر 40 دستگاه خودرو که در حال عزیمت برای انجام عملیات در زامران بودند را در حوالی منطقه گلی واقع در بخش بلیده توسط بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه این حمله یکی از خودروها به صورت کامل منهدم گردید که در نتیجه آن علاوه بر یک افسر درجه دار تعداد 7 سرباز به نام های جنید، آصف رشید، وحید، عثمان غنی، عاصم، نادر و رحیم کشته شدند.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان جبهه آزادی بخش بلوچستان در حال وارد نمودن خسارات مالی و جانی به ارتش پاکستان از نظر اطلاعاتی و نظامی هستند و بر همین اساس ارتش پاکستان تمام تمرکز و توجه خود را در بلوچستان از دست داده است. در نتیجه همین سردرگمی ارتش پاکستان از خوف فدائیان بلوچ به سمت مناطق مسکونی یورش برده و دست به جنایت علیه مردم بی گناه و بی دفاع می زند و برای حفظ اعتبار از دست رفته خود تلاش می کند.

وی افزود: بی ال اف صراحتا هشدار می دهد جنگ جاری در بلوچستان مبارزه ملت بلوچ است و بی ال اف در این مبارزه با حمایت و همراهی مردم در حال پیشروی است، بی ال اف در آینده حملات خود علیه ارتش پاکستان و تمامی متحدانش را تشدید خواهد کرد.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان این بیانیه بار دیگر گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و بر عزم خود برای هدف قرار دادن منافع پاکستان در بلوچستان تا زمان تحقق بلوچستان آزاد و آباد تاکید می کند.

ارسال نظر

 
1