خبر فوری

 
بازدید ژنرال قمر جاوید باجوا از شرکت بنیاد فوجی وابسته به ارتش پاکستان
کد خبر :710129077

10:51 1401/09/07


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان,

ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان روز گذشته از شرکت بنیاد فوجی بازدید و چندین پروژه بهداشتی درمانی را به افتتاح رساند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان روز گذشته از شرکت بنیاد فوجی بازدید و چندین پروژه بهداشتی درمانی را به افتتاح رساند.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، در جریان بازدید ژنرال قمر جاوید باجوا گزارشی از پروژه‌های جدید بنیاد فوجی از جمله مرکز اندام مصنوعی به وی ارائه گردید، این پروژه یک مرکز پیشرفته در حوزه خود است که راهکارهای نوین در این زمینه را به دانشکده پرستاری بنیاد فوجی ارائه می‌دهد. این مرکز از ظرفیت پذیرش 396 دانشجو برخوردار است.

فرمانده ارتش پاکستان همچنین از بیمارستان جدید استریج که تحت نظر بنیاد فوجی فعالیت دارد نیز بازدید نمود، این بیمارستان با دارا بودن 40 کلینیک و 146 تخت بیمارستانی خدمات درمانی به بیماران را ارائه می‌دهد.

مراکز درمانی و بیمارستان‌های وابسته به بنیاد فوجی در سرتاسر پاکستان سالانه به بیش از 1.5 میلیون بیمار به ارائه خدمات می‌پردازد.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در جریان این بازدید نقش و عملکرد بنیاد فوجی در زمینه ارائه خدمات رایگان درمانی به افسران سابق نظامی و اعضای خانواده آنان را رضایت بخش عنوان نمود.

ارسال نظر

 
1