خبر فوری

 
 
گوادر: ربوده شدن 3 فرد بلوچ و آزادی یک تن دیگر از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :709279176

11:29 1402/09/01


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, آواران, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بندر گوادر, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان گوادر, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

هم‌زمان با آزادی یک فرد ربوده شده بلوچ از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان، سه فرد دیگر بلوچ توسط نیروهای امنیتی از شهرستان گوادر ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| هم‌زمان با آزادی یک فرد ربوده شده بلوچ از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان، سه فرد دیگر بلوچ توسط نیروهای امنیتی از شهرستان گوادر ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید شدند.

به گفته منابع محلی، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز سه شنبه 23 آبان ماه سال جاری یک پزشک بلوچ به نام رحمت الله ساکن منطقه نیاآباد گوادر را دستگیر و ناپدید نمودند و اکنون علی رغم گذشت بیش از یک هفته هیچ اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین یک جوان بلوچ به نام علی فرزند جمعه را نیز از بندر گوادر ربودند.

از سوی دیگر یک فرد ربوده شده بلوچ از منطقه مشکه از توابع شهرستان آواران به نام نصیر احمد فرزند فقیر محمد پس از تحمل بیش از 6 ماه اسارت روز گذشته از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به خانه بازگشت.

وی 7 مه(17 اردیبهشت) سال جاری در مسیر ناصرآباد شهرستان کیچ به سمت مرز دستگیر و ناپدید شده بود.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین در یک اقدام جداگانه در بندر گوادر یک جوان بلوچ به نام بلال فرزند احمد را نیز دستگیر و روانه زندان‌های اطلاعاتی نمودند.

این جوان که 16 سال سن دارد ساکن محله وی تی سی بندر گوادر است که عصر روز دوشنبه 29 آبان ماه توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان دستگیر شد.

ارسال نظر

 
1