خبر فوری

 
 
700 میلیون روپیه در قبال سکوت ؟؟؟
کد خبر :901268470

23:05 1397/09/13


برچسب ها : 700 ملیون, آفریدی, افغانستان, پاکستان, طالبان, نخست وزیر پاکستان,

وزیرکشور پاکستان شهریار آفریدی در طی یک کانفرانس خبری اظهار داشت نخست وزیر پاکستان عمران خان به خانواده افسر پولیسی که تازه در افغانستان توسط طالبان افغانستان جان خود را از دست داد کمک مالی تا سقف 700 ملیون روپیه را اعلام کرد۔


 

700 میلیون روپیه در قبال سکوت ؟؟؟

 

 

وزیرکشور پاکستان شهریار آفریدی در طی یک کنفرانس خبری اظهار داشت نخست وزیر پاکستان عمران خان به خانواده افسر پلیسی که تازه در افغانستان توسط طالبان افغانستان جان خود را از دست داد کمک مالی تا سقف 700 میلیون روپیه را اعلام کرد۔

 

 

به گزارش راز نیوز به نقل از دان نیوز وزیر کشور پاکستان در طی کنفرانس خبری کمک مالی تا سقف 700 میلیون روپیه را برای خانواده افسر پلیس طاهر خان داور که توسط طالبان افغانستان بعد از ربوده شدن کشته شده بود اعلام نمود۔

 

 

 شهریار آفریدی افزود که نیروهای امنیتی پلیس قربانی ها زیای در این زمینه داده اند که یکی از بارز ترین آنها طاهر خان داور می باشد وی اظهار داشت برقراری امنیت در پاکستان بخاطر قربانی های این گونه افراد می باشد۔

 

 

شهریار آفریدی افزود شهید طاهر داور سرپرست ۳ خانواده بود نخست وزیر پاکستان به خواهران وی 500 میلیون روپیه و به برادر شهید 200 میلیون روپیه کمک مالی اعلام نموده است همچنین به یک نفر از خانواده این شهید شغل مناسب از سوی دولت داده خواهد شد۔

 

آفریدی افزود کمیته تحقیقاتی قتل طاهر خان داور پیگیر دستگیری افرادی که در قتل وی دست داشته اند می باشد۔

 

 

طبق تحلیل گران ارشد راز نیوز تعجب آور است که برای خانواده این شهید چرا این قیمت چشم دیدی از سوی دولت پاکستان تقدیم می شود در حالی که قبل از این افسران عالی رتبه دیگری به قتل رسیده اند ولی خانواده های آنها از چنین کمکی محروم مانده اند۔ اوضاع فعلی پاکستان و پیگیری شدید حزب پختون در باره قتل این افسر پولیس دولت پاکستان بالخصوص نخست وزیر پاکستان برای آرام کردن خانواده این افسر پولیس و خواباندن آشوب از سوی مخالفان دولت تحریک انصاف اعلام این  کمک چشم دیدی را به خانواده این مقتول بیان نموده است۔

ارسال نظر

 
1