خبر فوری

 
 

کویت: به گزارش راز نیوز | رهبران پاکستان و کویت بر تمایل خود برای تعمیق و گسترش بیشتر روابط دوجانبه تاکید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان در راس هیئتی بلندپایه با مشعل الاحمد الجابر الصباح ولیعهد کویت دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، انوار الحق کاکر در ابتدای سخنان خود خواستار گسترش هرچه بیشتر همکاری دوجانبه میان پاکستان و کویت در زمینه های مختلف شد و بیان کرد: پاکستان برای روابط خود با کویت ارزش بسیاری قائل است.

وی بر عزم خود برای ایجاد تعامل اقتصادی گسترده میان پاکستان و کویت در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه های تجاری، انرژی، فناوری اطلاعات، نیروی کار، معدنی و سرمایه گذاری تاکید کرد.

نخست وزیر موقت پاکستان همچنین از همکاری نزدیک دو کشور در مجامع چند جانبه و بین المللی ابراز خرسندی کرد و از اقدامات کویت برای جذب نیروی انسانی پاکستانی در زمینه های بهداشتی، امنیتی و زیرساختی، کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورد.

انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان در یک سفر رسمی دو روزه به کویت، جهت امضای تفاهم نامه در زمینه های مختلف با هدف تبدیل روابط طولانی شش دهه به روابط اقتصادی دوجانبه سودمند، است.

لازم به ذکر است، نخست وزیر موقت پاکستان در راس هیئتی شامگاه روز گذشته 7 آبان (28 نوامبر) در یک سفر رسمی دو روزه وارد کویت شد و مورد استقبال گرم دکتر جاسم محمد عبدالله الاستاد وزیر برق، آب و انرژی های تجدید پذیر کویت قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1