خبر فوری

 
گفتگوی تلفنی سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان با بلاول بوتو پیرامون حمله به سفارت پاکستان در کابل
کد خبر :699221904

09:27 1401/09/12


برچسب ها : امیر خان متقی, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و افغانستان, سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان, سفیر پاکستان در افغانستان, گفتگوی تلفنی, وزیر امور خارجه پاکستان, کابل,

در پی حمله تروریستی به سفارت پاکستان در کابل، سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان با تماس با وزیر امور خارجه پاکستان نسبت به شناسایی و مجازات عاملان این اقدام تروریستی اطمینان بخشی نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در پی حمله تروریستی به سفارت پاکستان در کابل، سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان با تماس با وزیر امور خارجه پاکستان نسبت به شناسایی و مجازات عاملان این اقدام تروریستی اطمینان بخشی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، امیر خان متقی سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان روز گذشته در گفتگوی تلفنی با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان با محکوم نمودن حمله تروریستی به سفارت پاکستان در کابل اظهار داشت: دولت افغانستان تمامی عوامل این اقدام شنیع را به زودی شناسایی و مجازات خواهد نمود.

وی در این گفتگوی تلفنی سوء قصد به عبیدالرحمان نظامانی سفیر پاکستان در کابل را به شدت محکوم نمود و بر عزم راسخ دولت افغانستان برای مقابله با تروریسم تأکید ورزید.

سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان بهبودی عاجل و کامل اسرار محمد محافظ امنیتی زخمی شده در این حمله تروریستی را از خداوند مسئلت نمود.

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این گفتگوی تلفنی با تقدیر از دولت افغانستان برای اعلام همبستگی، بر اهمیت امنیت کارمندان سفارت پاکستان در کابل تأکید کرد و گفت: دولت افغانستان تلاش تروریست‌ها برای تخریب مناسبات پاکستان و افغانستان را نافرجام بگذارد.

 

ارسال نظر

 
1