خبر فوری

 
 
حمله گروه ملی گرای سندی به دفتر انتخاباتی در ایالت سند پاکستان
کد خبر :698960069

15:08 1402/11/18


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, انتخابات, انتخابات پارلمانی, ایالت سند, پلیس ایالت سند, جامشورو, سودهو سندی,

گروه ملی گرای سندی موسوم به ارتش انقلابی سندهو دیش از حمله به یک دفتر انتخاباتی در منطقه جامشورو ایالت سند پاکستان خبر داد.


سند: به گزارش راز نیوز| گروه ملی گرای سندی موسوم به ارتش انقلابی سندهو دیش از حمله به یک دفتر انتخاباتی در منطقه جامشورو ایالت سند پاکستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سودهو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سندهو دیش در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام داشت: حاکمیت پاکستان از یک سو ملت سند را از طریق انتخابات نمایشی در تله استثماری خود به دام انداخته است و از سویی دیگر در حال تقویت و سازماندهی گروه‌های تروریستی مذهب گرا همچون جماعت الدعوه، جیش محمد، سپاه صحابه و البدر در سرزمین سند است.

وی گفت: ملت سند حضور گروه‌های تروریستی مذهبی جماعت الدعوه، جیش محمد، سپاه صحابه و البدر را در سرزمین خود برنخواهد تابید.

وی تصریح کرد: ارتش انقلابی سندهو دیش مسئولیت حمله شب گذشته دفتر حزب مسلم لیگ مرکزی پاکستان یا همان جماعت الدعوه را بر عهده می‌گیرد و به تمامی توطئه گران و نیروهای افراط گرای حاکمیت پاکستان هشدار می‌دهد که حملات تمام عیار علیه آنها تداوم خواهد داشت.

وی افزود: ارتش انقلابی سندهو دیش با رد کامل انتخابات پاکستان بر عزم خود برای تداوم تلاش‌های مبارزاتی خود تا زمان آزادی کامل سند تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1