خبر فوری

 
دستگیری 9 تروریست وابسته به تحریک طالبان در ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :697978120

16:14 1402/09/20


برچسب ها : پلیس پنجاب, تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سی تی دی, نیروهای امنیتی پاکستان,

9 عضو وابسته به گروه های مختلف تروریستی از جمله تحریک طالبان طی عملیات نیروهای مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب پاکستان شناسایی و دستگیر شدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| 9 عضو وابسته به گروه های مختلف تروریستی از جمله تحریک طالبان طی عملیات نیروهای مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب پاکستان شناسایی و دستگیر شدند.

طبق بیانیه سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، این عملیات ها در شهرستان‌های لاهور، فیصل آباد، گوجرانواله، بهاولپور، بهاولنگر، سیالکوت و حافظ آباد صورت گرفته است.

در نتیجه این عملیات ها 2 عضو وابسته به تحریک طالبان پاکستان که تأمین مالی این گروه تروریستی را بر عهده داشتند از شهر لاهور دستگیر شدند، از این تروریست‌ها مواد منفجره، 2 نارنجک و مقادیری پول نقد کشف و ضبط شده است.

به گفته سخنگوی سی تی دی، اسامی تروریست‌های دستگیر شده عبدالرحمان، عبدالوحید، عظیم، سفیان، صدیق، سجاد جَت، عمران علی و عمر فاروق است. این عناصر تروریستی در حال طرح ریزی عملیات خرابکارانه در شهرهای مختلف ایالت پنجاب بودند.

ارسال نظر

 
1