خبر فوری

 
ملا شیرین: امید است حکومت جدید پاکستان موجب صلح بین دو کشور اسلامی شود
کد خبر :697188498

13:42 1402/12/23


برچسب ها : استان قندهار, پاکستان و افغانستان, حکومت طالبان افغانستان, ذبیح الله مجاهد, سخنگوی طالبان افغانستان, سفیر پاکستان در افغانستان, عبید الرحمان نظامانی, فرماندار قندهار, قندهار, ولایت قندهار,

عبید الرحمان نظامانی سفیر پاکستان در افغانستان طی سفر به قندهار با ملا محمد شیرین آخوند فرماندار این ولایت به گفتگو و رایزنی پرداخت.


قندهار: به گزارش راز نیوز | عبید الرحمان نظامانی سفیر پاکستان در افغانستان طی سفر به قندهار با ملا محمد شیرین آخوند فرماندار این ولایت به گفتگو و رایزنی پرداخت.

فرماندار قندهار در این دیدار ضمن خیرمقدم به وی، انتخابات اخیر و ایجاد حکومت جدید در پاکستان را تبریک گفت و بیان کرد: امید است حکومت جدید پاکستان موجب صلح بین دو کشور اسلامی و همسایه شود و دو کشور با داشتن روابط نزدیک با یکدیگر بر اساس تامین منافع متقابل، ایجاد فضای امن در آینده و اجرای برنامه ها بر اساس سیاست های دو کشور پیش خواهند رفت.

مقامات دو کشور همچنین در ادامه این نشست موضوعات متعدد دیگری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در پایان نیز عبید الرحمان نظامانی خطاب به ملا محمد شیرین آخوند بیان کرد: به زودی به پاکستان خواهم رفت و پیام مثبت شما را با وزیر امور خارجه و سایر مقامات در میان خواهم گذاشت.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی دولت امارت اسلامی (طالبان افغانستان) نیز پیش از این ابراز امیدواری کرد دولت جدید پاکستان از سیاست زور و اجبار در قبال مهاجران افغان خودداری کرده و در عوض سیاست انعطاف پذیری را اتخاذ نماید.

ارسال نظر

 
1