خبر فوری

 
امارات خواستار افزایش تعداد پروازها برای تسهیل سفر و تقویت همکاری های اقتصادی با پاکستان شد
کد خبر :697125395

11:28 1403/07/21


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید ابراهیم سلیم الزعابی, حمد عبید الزعابی, روابط دو جانبه, روادید, سفیر امارات متحده عربی, صدور روادید, کاخ ریاست جمهوری پاکستان, یوسف رضا گیلانی,

سفیر امارات در دیدار با جانشین رئیس جمهور پاکستان اظهار داشت که کشورش خواستار افزایش تعداد پروازها برای تسهیل سفر و تقویت همکاری های اقتصادی با پاکستان است.


 اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| یوسف رضا گیلانی جانشین رئیس جمهور پاکستان در دیدار با حماد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام‌آباد با تاکید بر این موضوع که پاکستان برای مناسبات خود با امارات متحده عربی اهمیت بسزایی قائل است، خاطر نشان کرد که نیاز است همکاری های دوجانبه در بخش های فناوری اطلاعات، انرژی های تجدید پذیر، کشاورزی و گردشگری افزایش یابند.

سفیر امارات متحده عربی روز جمعه با حضور در کاخ ریاست جمهوری اسلام‌آباد، با یوسف رضا گیلانی جانشین رئیس جمهور پاکستان دیدار کرد.

یوسف رضا گیلانی در ادامه صحبت های خود پس از ستودن چشم انداز مرحوم شیخ زاید بن آل النهیان در توسعه اقتصاد امارات متحده عربی، درگذشت شیخ طهنون بن محمد آل النهیان و شیخ حزه بن سلطان را تسلیت گفت.

جانشین رئیس جمهور به سفیر در مورد کنفرانس همه احزاب (APC) که در 7 اکتبر 2024 (16 مهر) برای ارائه حمایت مستمر و بی قید و شرط از برادران و خواهران فلسطینی برگزار شد، اطلاع داد .

سفیر در این دیدار گفت: پاکستان و امارات متحده عربی روابط عمیق دوجانبه ای دارند که با گذشت زمان بیش از پیش پایدارتر می شوند. وی گفت که امارات شرکت های خود را به سرمایه گذاری در پاکستان به ویژه در زمینه های ارتباطات، تغییرات آب و هوا و انرژی های تجدیدپذیر تشویق کرده است و ما خواهان افزایش تعداد پروازها برای تسهیل سفر و تقویت همکاری های اقتصادی دوجانبه هستیم.

در ادامه این نشست مشکلات ویزا برای پاکستانی‌ ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم بر آن شد که روند روادید برای ارتقای توسعه اقتصادی و ارتباطات مردمی بین دو کشور کارآمدتر و قابل دسترس‌تر شود.

ارسال نظر

 
1