خبر فوری

 
هلاکت 5 تروریست در عملیات ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی
کد خبر :696102923

10:03 1403/07/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, عملیات نظامی, منطقه میر علی, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها, وزیرستان شمالی,

در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا 5 تروریست به هلاکت رسیدند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا 5 تروریست به هلاکت رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای ارتش پاکستان روز گذشته عملیات گسترده ای علیه عناصر تروریستی در بازار شهر میرعلی مرکز شهرستان وزیرستان شمالی و دیگر مناطق اطراف آغاز کردند.

در این عملیات درگیری سنگینی میان نیروهای امنیتی پاکستانی و تروریست های جیش عمری از شاخه های گروهک حافظ گل بهادر وابسته به تحریک طالبان صورت گرفت.

در نتیجه این درگیری ها 5 تن از تروریست ها از جمله اسد الله داور فرمانده جیش عمری به هلاکت رسیده و 4 نظامی پاکستانی نیز دچار جراحت شدند.

 

 

از سوی دیگر تصاویر منتشر شده پس از پایان عملیات ارتش در بازار میر علی از تلف شدن تعداد زیادی دام در پی اصابت خمپاره نیروهای ارتش پاکستان موجی از انتقادات را علیه ارتش این کشور به همراه داشته است.

گفتنی است در پی اصابت خمپاره های شلیک شده از سوی ارتش پاکستان به بازار میر علی چندین راس دام اعم از گاو و گاومیش در آتش سوخته و تلف شده اند.

ارسال نظر

 
1