خبر فوری

 
بی ال ای: مسئولیت حملات علیه نیروهای پاکستانی در بلوچستان را بر عهده می گیریم
کد خبر :695449038

10:05 1403/04/12


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, انهدام خط لوله گاز, بلیده, بمب کنترل از راه دور, جیئند بلوچ, شهر مچ, شهرستان بولان, شهرستان دیره بگتی, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های مبارز بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حملات مختلف علیه نیروهای پاکستانی در مچ، بلیده و دیره بگتی را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های مبارز بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حملات مختلف علیه نیروهای پاکستانی در مچ، بلیده و دیره بگتی را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در این بیانیه عنوان داشت: فدائیان بلوچ ما شب گذشته یک خط لوله انتقال گاز به قطر 24 اینچ را در حوالی کوه باش از توابع شهر مچ مرکز شهرستان بولان با نصب مواد منفجره منهدم نمودند.

وی افزود: فدائیان بی ال ای پیش از این در یک عملیات دیگر یک خودروی تدارکات ارتش اشغالگر پاکستانی را در منطقه سمسوری کور از توابع بخش بلیده را توقیف نمودند، اما رانندگان آن که از اهالی سند بودند را پس از تنبیه به همراه خودرو رها کردند.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان بی ال ای همچنین مورخه 16 ژوئن(27 خرداد) نیروهای ارتش اشغالگر پاکستانی را در نزدیکی منطقه کوهستانی پیر کوه پاتره واقع در شهرستان دیره بگتی هدف انفجار بمب کنترل از راه دور قرار دادند که منجر به زخمی شدن 2 نیروی دشمن گردید.

جیئند بلوچ در پایان تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد و بر عزم خود برای تداوم مبارزه با دشمن تا زمان دستیابی به سرزمین آزاد بلوچ تاکید می کند.

ارسال نظر

 
1