خبر فوری

 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به مواضع مختلف ارتش پاکستان دست کم 4 کشته برجای گذاشت
کد خبر :694859687

14:19 1402/09/26


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, بخش تمپ, پایگاه ارتش افغانستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, شبه نظامیان, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان آواران,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به مواضع ارتش پاکستان در مناطق تمپ و آواران ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به مواضع ارتش پاکستان در مناطق تمپ و آواران ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات، شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان بامداد روز شنبه 25 آذر (16 دسامبر) پست نظامی ارتش پاکستان را در منطقه چیر بخش کلات شهرستان تمپ توسط سلاح های سنگین و خودکار مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک سرباز کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

گهرام بلوچ افزود: ارتش پاکستان پس از شکست در برابر حمله شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان، برای بازگرداندن روحیه خود بر مردم عادی در منطقه مچکدگ و حوالی آن یورش بردند.

از سوی دیگر سرگرد گهرام بلوچ در بیانیه دیگری از حمله شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان به پایگاه سربازان ارتش پاکستان در منطقه مالار کهن شهرستان آواران خبر داد که دست کم 3 سرباز کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

وی افزود: این عملیات بیش از یک ساعت به طول انجامید و به دشمن تلفات و خسارات مادی وارد شد و همچنین دیوارهای پایگاه ارتش پاکستان مورد اصابت گلوله و نارنجک دستی شبه نظامیان قرار گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان بیانیه خود خاطر نشان کرد: ملت بلوچ و جهان، نشانه های شکست ارتش پاکستان را مشاهده می کنند و دشمن مجبور می شود هر چند روز یک بار استراتژی خود را برای سرکوب جنبش استقلال ملی بلوچ تغییر دهند و اینک استراتژی جدید در حال شکست است.

وی همچنین بیان کرد: حملات جبهه آزادی بخش بلوچستان علیه ارتش پاکستان تا آزادی سرزمین بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1