خبر فوری

 
ربوده شدن دو شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان و آزادی یک فرد دیگر
کد خبر :692107038

12:16 1402/01/18


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهر تربت, شهرستان خضدار, شهرستان قلات, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

طی عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان‌های خضدار و قلات ایالت بلوچستان دو شهروند بلوچ دستگیر و به محل ناشناس منتقل شدند، همچنین یک شهروند ربوده شده از شهرستان کیچ نیز آزاد و به منزل خود بازگشت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| طی عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان‌های خضدار و قلات ایالت بلوچستان دو شهروند بلوچ دستگیر و به محل ناشناس منتقل شدند، همچنین یک شهروند ربوده شده از شهرستان کیچ نیز آزاد و به منزل خود بازگشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در محله سول شهر خضدار یک دانشجوی بلوچ به نام ابرار جتک را ربودند.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین با یورش به یک مغازه در منطقه منگچر شهرستان قلات یک شهروند بلوچ به نام ساول فرزند مهرالله از اهالی منطقه منگچر را بازداشت و ناپدید کردند.

از سوی دیگر اطلاعات واصله از شهرستان کیچ ایالت بلوچستان از آزادی یک شهروند ربوده شده بلوچ به نام وارث فرزند موسی از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان حکایت دارد.

گفتنی است وارث موسی هفتم فروردین ماه سال جاری از بازار زامرانی شهر تربت مرکز شهرستان کیچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و به محل ناشناس منتقل گردید.

ارسال نظر

 
1