خبر فوری

 
 
ربوده شدن یک فرد و آزادی دو تن دیگر از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :682836876

11:28 1402/07/06


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, آواران, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان پنجگور, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

هم‌زمان با آزادی دو فرد ربوده شده بلوچ از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان، یک شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| هم‌زمان با آزادی دو فرد ربوده شده بلوچ از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان، یک شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز دوشنبه سوم مهر ماه طی عملیاتی در منطقه جیرک از توابع بخش پروم شهرستان پنجگور یک جوان بلوچ به نام عدیل فرزند مراد جان را دستگیر و ناپدید نمودند.

گفتنی است این جوان در زمینه فروش بنزین و فرآورده‌های نفتی فعالیت داشت و نیروهای ارتش پاکستان وی را به همراه خودروی او ربودند.

لازم به ذکر است وی پیش از این در سپتامبر 2019 میلادی توسط نیروهای ارتش پاکستان ربوده شده بود و پس از تحمل 2 سال اسارت از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد شد.

همچنین گزارش‌های دریافتی از سوی منابع آگاه از شهرستان آواران حاکی از آن است که دو فرد بلوچ به نام‌های قادر بخش فرزند دوست محمد و زاهد فرزند دلبود که مورخه 6 تیر ماه سال جاری توسط نیروهای امنیتی ربوده شده بودند آزاد و به منزل خود بازگشتند.

ارسال نظر

 
1