خبر فوری

 
بی ال ای مسئولیت حملات علیه نیروهای پاکستانی در خضدار را بر عهده گرفت
کد خبر :682577134

09:35 1403/02/13


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, پلیس ایالت بلوچستان, جیئند بلوچ, شهرستان خضدار, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش و پلیس در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش و پلیس در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

طبق بیانیه‌ای که از جانب جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) منتشر شده است، فدائیان بلوچ این سازمان روز گذشته در 2 عملیات جداگانه نیروهای ارتش پاکستان و پلیس را در شهرستان خضدار مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی کشته شده و چهار تن دیگر نیز مجروح شدند.

در این بیانیه آمده است: فدائیان بی ال ای شب گذشته پست‌های نگهبانی اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه بازگیر را به وسیله اسلحه نارنجک انداز و دیگر سلاح‌های خودکار مورد حمله قرار دادند که منجر به کشته شدن یک نظامی ارتش پاکستان و مجروحیت 2 تن دیگر گردید.

بخوانید: حمله شبه نظامیان به نیروهای امنیتی پاکستان در خضدار بلوچستان

وی تصریح کرد: پس از حمله فدائیان بلوچ ما 2 دستگاه خودروی پلیس در محل وقوع حمله حضور یافتند که یک خودروی متعلق به اداره بررسی جرم توسط بمب های کنترل از راه دور فدائیان بلوچ مورد هدف قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه انفجار بمب مذکور مقبول موسیانی مسئول اداره بررسی جرم به همراه 2 تن از همکاران خود مجروح شده و آسیب شدیدی نیز به خودروی آنها وارد آمد.

جیئند بلوچ در پایان این بیانیه عنوان داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این 2 حمله را می‌پذیرد. حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستانی و تمامی شرکای آنها تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1