خبر فوری

 
ربوده شدن یک شهروند بلوچ به همراه دو فرزند خود توسط نیروهای امنیتی پاکستان در نوشکی
کد خبر :682117365

12:14 1402/03/14


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهر نوشکی, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در جدیدترین اقدام خود در سرکوب شهروندان بلوچ یک شهروند بلوچ را به همراه دو فرزندش از شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در جدیدترین اقدام خود در سرکوب شهروندان بلوچ یک شهروند بلوچ را به همراه دو فرزندش از شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان پنج ماه قبل عبدالله ساسولی را به همراه دو فرزندش به نام‌های امان الله ساسولی و هدایت الله ساسولی از منطقه ریکو واقع در شهرستان نوشکی ربودند که تاکنون آزاد نشده‌اند.

به گفته منابع محلی، عبدالله ساسولی در مناطق حومه ریکو به شغل چوپانی مشغول بود و او را زمانی که برای خرید وسایل روزمره خانه به شهر نوشکی می‌رفت دستگیر کردند.

این در حالی است که مقامات محلی شهرستان نوشکی تاکنون هیچ اظهار نظری در خصوص ربوده شدن عبدالله ساسولی و دو فرزندش نداشته‌اند.

لازم به ذکر است ربوده شدن شهروندان بلوچ به دست نیروهای امنیتی پاکستان به یک امر عادی در ایالت بلوچستان تبدیل گشته است و هر روزه شاهد این رویداد تلخ در ایالت بلوچستان هستیم.

از سوی دیگر اعضای خانواده ذاکر مجید دانشجوی بلوچ در آستانه چهاردهمین سالروز ربوده شدن وی به دست نهادهای امنیتی پاکستان 18 خرداد نشستی را در باشگاه مطبوعاتی کویته برگزار خواهند کرد.

گفتنی است 18 خرداد ماه به یاد افراد ربوده شده در ایالت بلوچستان گرامی داشته می‌شود، در این روز تظاهرات، سمینار و برنامه‌های گوناگونی در بلوچستان و کشورهای مختلف خارجی با هدف آگاهی بخشی در خصوص ربوده شدن اجباری افراد برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

 
1