خبر فوری

 
دیدار نخست وزیر پاکستان با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در نیویورک
کد خبر :680608726

19:15 1403/07/07


برچسب ها : اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد, پاکستان و آمریکا, پاکستان و سازمان ملل متحد, تغییرات اقلیمی, جو بایدن, رئیس جمهور آمریکا, روابط تجاری, سرمایه گذاری, محمد شهباز شریف, معاون نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد, نخست وزیر پاکستان,

پاکستان و ایالات متحده آمریکا تمایل مشترک خود را برای تقویت همکاری در زمینه های کلیدی از جمله تجارت، سرمایه گذاری، فناوری و اقدامات اقلیمی مورد تاکید قرار دادند.


نیویورک: به گزارش راز نیوز | پاکستان و ایالات متحده آمریکا تمایل مشترک خود را برای تقویت همکاری در زمینه های کلیدی از جمله تجارت، سرمایه گذاری، فناوری و اقدامات اقلیمی مورد تاکید قرار دادند.

این را شهباز شریف نخست وزیر پاکستان پس از شرکت در ضیافتی در نیویورک که توسط جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به افتخار سران کشورها و دولت های شرکت کننده در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار شد، بیان کرد.

نخست وزیر پاکستان طی انتشار پستی در صفحه مجازی خود در ایکس از دیدار با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر داد و گفت: دیدار کوتاهی با رئیس جمهور جو بایدن و بانوی اول جیل بایدن در طول این پذیرایی بسیار گرم و صمیمانه داشتم.

ارسال نظر

 
1