خبر فوری

 
 
بی ال اف: در حمله به ارتش پاکستان در مند یک تن کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند
کد خبر :680085747

14:28 1402/09/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, بخش مند, پاسگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه مند شهرستان کیچ خبر داد و گفت: در این حمله یک نظامی پاکستانی کشته و دو تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه مند شهرستان کیچ خبر داد و گفت: در این حمله یک نظامی پاکستانی کشته و دو تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما نیروهای اشغالگر پاکستانی را در حوالی ساعت 7 شامگاه روز پنجشنبه در نزدیکی منطقه گوک از توابع مند هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما در این حمله پاسگاه ارتش دشمن واقع در ناحیه داد محمد در منطقه گوک را از فاصله نزدیک با استفاده از سلاح‌های جدید و سنگین هدف قرار دادند، در این حمله که تا مدت طولانی ادامه داشت یک نظامی دشمن کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از این حمله نیروهای دشمن که دچار سردرگمی شده بودند اقدام به تیراندازی بی هدف نموده و چندین خمپاره نیز شلیک کردند.

سخنگوی بی ال اف گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستان و شرکای آن تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1