خبر فوری

 
دیدار سفیر آرژانتین با مریم نواز: توافق برای همکاری همه جانبه
کد خبر :679953683

10:20 1403/07/16


برچسب ها : پاکستان و آرژانتین, تجارت, روابط دو جانبه, سرمایه گذاری, سفیر آرژانتین, مریم نواز, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

سباستین سئوس سفیر آرژانتین در اسلام‌آباد روز گذشته با مریم نواز وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| سباستین سئوس سفیر آرژانتین در اسلام‌آباد روز گذشته با مریم نواز وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد.

به گزارش دفتر وزیر ارشد: در این جلسه موضوعات دامداری، کشاورزی، فناوری اطلاعات و گسترش همکاری در دیگر بخش های صنعتی مورد تبادل نظر قرار گرفت و طرفین برای راه اندازی یک پروژه آزمایشی سیلوها در اوکارا توافق کردند.

مریم نواز با تاکید بر اینکه مناسبات میان دو کشور در مسیر بهبودی و تقویت قرار گرفته اند، خاطر نشان کرد که گام‌هایی برای افزایش تعامل تجاری بین دو کشور برداشته خواهد شد. وی گفت: به دنبال بهره مندی از فناوری فرآوری گوشت آرژانتین هستیم و نیاز است تا تجارت با آرژانتین در زمینه های دام، کالاهای ورزشی و تجهیزات جراحی ارتقا یابد.

وزیر ارشد با تصریح بر اینکه دولت ضمن تضمین امنیت سرمایه گذاران خارجی در کشور، تمامی تسهیلات ممکن را برای آنها فراهم می آورد، گفت: می توان از پتانسیل بالای سرمایه گذاری در بخش های مختلف ایالت پنجاب بهره مند شد.

سباستین سئوس سفیر آرژانتین، اظهار کرد که همکاری در بخش های کشاورزی، دارویی، فناوری اطلاعات و بخش های صنعتی بیش از قبل گسترش می یابد و می خواهیم در زمینه دام و بیوتکنولوژی با پنجاب کار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای بهبود هماهنگی بین دولت ها و تجارت نقش خود را ایفا خواهیم کرد، افزود: کمک های تکنیکی در حوزه امنیت غذایی را برای پنجاب فراهم خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1