خبر فوری

 

 

ریاض: به گزارش راز نیوز | جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه موقت پاکستان و ایمن صفدی وزیر امور خارجه اردن بر ضرورت توقف جنگ در غزه تاکید کردند.

بر اساس جزئیات، انوار الحق کاکر نخست وزیر و جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه دولت موقت پاکستان برای شرکت در نشست اضطراری سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی برای رسیدگی به تحولات غزه امروز طی سفری سه روزه، وارد ریاض پایتخت عربستان سعودی شدند.

در جریان این سفر، جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه دولت موقت پاکستان پیش از برگزاری نشست اضطراری سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با ایمن صفدی همتای اردنی خود دیدار و رایزنی کرد.

در این دیدار، موضوعات مختلف از جمله تلاش ‌های صورت گرفته برای توقف حملات و جنایات جنگی رژیم اشغالگر صهیونیستی و اطمینان از ارسال کمک‌ های بشردوستانه به برادران فلسطینی در نوار غزه مورد بحث و تبادل نظر دو طرف قرار گرفت.

در پایان این نشست همچنین وزرای امور خارجه پاکستان و اردن بر اهمیت تکیه بر قطعنامه مصوب مجمع عمومی سازمان ملل متحد مبنی بر ضرورت توقف جنگ، تضمین حفاظت از غیر نظامیان و پایبندی به تعهدات حقوقی و بشردوستانه تاکید کردند.

ارسال نظر

 
1