خبر فوری

 
دیدار مدیر کشوری سازمان بهداشت جهانی با وزیر ارشد موقت ایالت بلوچستان
کد خبر :679328319

16:46 1402/06/28


برچسب ها : پاکستان و سازمان بهداشت جهانی, دولت موقت, روابط دوجانبه, نماینده سازمان بهداشت جهانی در پاکستان, وزیر ارشد بلوچستان,

دکتر پالیتا ماهیپلا رئیس کشوری سازمان بهداشت جهانی WHO با میر علی مردان خان دومکی وزیر ارشد موقت ایالت بلوچستان دیدار کرد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دکتر پالیتا ماهیپلا رئیس کشوری سازمان بهداشت جهانی WHO با میر علی مردان خان دومکی وزیر ارشد موقت ایالت بلوچستان دیدار کرد.

وزیر ارشد موقت اظهار داشت از همکاری سازمان بهداشت جهانی با بخش بهداشت پاکستان قدردانی کرد و گفت که ارائه خدمات بهداشتی به جمعیتی که در منطقه وسیعی از بلوچستان گسترده شده‌اند، کمتر از یک چالش نیست؛ آمارها ثابت می کند که میزان مرگ و میر مادران در بلوچستان از دیگر ایالت ها بیشتر است، باید با همکاری دوجانبه از این وضعیت جدی عبور کرد.

وی به پالیتا ماهیپلا گفت: برای گزارش میزان مرگ و میر مادران در بیمارستان‌های دولتی روستایی و شهری پس از نظر معاونت حقوقی از هیئت وزیران تاییدیه گرفته می‌شود، تمام تلاش ممکن برای دستیابی به اهداف ایمن سازی معمول انجام خواهد شد.

میر علی مردان تصریح داشت که دولت محلی در جایی که سازمان بهداشت جهانی به حمایت و کمک نیاز داشته باشد، تمام حمایت های ممکن را ارائه خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1