خبر فوری

 
دیدار رایزنی فرهنگی ایران در اسلام آباد با دبیر اداره میراث و فرهنگ ملی پاکستان
کد خبر :6667056

14:06 1401/10/23


برچسب ها : احسان خزاعی, پاکستان و ایران, خانم فارینه مظهر, دبیر اداره میراث و فرهنگ ملی پاکستان, رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد, سفارت ایران,

احسان خزاعی رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد روز گذشته با سرکار خانم فارینه مظهر دبیر اداره میراث و فرهنگ ملی پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| احسان خزاعی رایزنی فرهنگی ایران در اسلام آباد روز گذشته با سرکار خانم فارینه مظهر دبیر اداره میراث و فرهنگ ملی پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار امور مختلف مربوط به روابط فرهنگی میان پاکستان و ایران و پیشرفت‌های صورت گرفته در این زمینه موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سرکار خانم فارینه مظهر دبیر اداره میراث و فرهنگ ملی پاکستان در این دیدار ضمن خوشامئگویی به رایزنی فرهنگی ایران اظهار داشت: پاکستان خواهان توسعه روابط فرهنگی خود با ایران به ویژه در زمینه‌های هنر، ادبیات، میراث و فرهنگ است.

احسان خزاعی رایزن فرهنگی ایران در اسلام آباد نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های مختلف فرهنگی را به طرف پاکستانی ارائه داد.

آنها همچنین همکاری در برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی در ادارات میراث ملی و فرهنگی دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دو طرف همچنین در خصوص پاساژ پیوند فرهنگی که توسط بخش فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است نیز به رایزنی پرداختند.

ارسال نظر

 
1