خبر فوری

 
 
فرمانده ارتش پاکستان در کویته: حوادث تروریستی در 12 ربیع الاول نشان دهنده نیات شوم خوارج است
کد خبر :666321834

11:25 1402/07/09


برچسب ها : انتحاری, بازدید, تروریست, تروریسم, راولپندی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, ژوب, فرمانده ارتش پاکستان, مستونگ, هنگو, کویته,

ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان از کویته مرکز ایالت بلوچستان بازدید کرد و در این بین در مورد حوادث تروریستی اخیر در مستونگ و ژوب توضیحاتی به وی ارائه شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان از کویته مرکز ایالت بلوچستان بازدید کرد و در این بین در مورد حوادث تروریستی اخیر در مستونگ و ژوب توضیحاتی به وی ارائه شد.

گفتنی است وزیر کشور، وزیر ارشد ایالت بلوچستان، وزرای ایالتی و مقامات ارشد نظامی و سیاسی با فرمانده ارتش دیدار و پیرامون حوادث تروریستی توضیحاتی ارائه کردند.

 

گفتنی است در این میان مراسم فاتحه خوانی برای جان باختگان در حوادث تروریستی در مستونگ، هنگو و ژوب انجام شد. دو حمله انتحاری در مستونگ و هنگو دوازدهم ربیع الاول به تاریخ پاکستان انجام شد.

فرمانده ارتش پاکستان با بیان اینکه حوادث تروریستی در 12 ربیع الاول نشان دهنده نیات شوم خوارج است، بیان داشت که این تروریسم از حمایت دولتی خارجی نیز برخوردار است و این تروریست ها و تسهیل گران آنها که هیچ ارتباطی با مذهب و ایدئولوژی ندارند، دشمنان پاکستان و مردم آن هستند.

وی تصریح داشت که دولت و نیروهای امنیتی که از پشتیبانی یک ملت مستحکم برخوردار هستند با تمام قدرت خود به مقابله با قدرت های پلید خواهند پرداخت.

ارسال نظر

 
1