خبر فوری

 
تاکید وزیر امور خارجه پاکستان بر اجرای آتش بس فوری در غزه و ارسال کمک های بشردوستانه به این منطقه
کد خبر :666125422

11:51 1403/05/18


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری اسلامی, پاکستان و سازمان همکاری اسلامی, جده, فلسطین, فلسطیین, محمد اسحاق دار, نوار غزه, وزیر امور خارجه پاکستان, کرانه باختری,

وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در شهر جده عربستان سعودی بر لزوم اجرای آتش بس فوری در غزه و ارسال کمک های بشردوستانه برای مردم جنگ زده و مظلوم این منطقه تاکید کرد.


جده: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در شهر جده عربستان سعودی بر لزوم اجرای آتش بس فوری در غزه و ارسال کمک های بشردوستانه برای مردم جنگ زده و مظلوم این منطقه تاکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر پاکستان که به منظور شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در شهر جده عربستان سعودی حضور دارد، روز گذشته با حسین ابراهیم طه دبیرکل این سازمان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار در خصوص ادامه جنایات رژیم اسرائیل در فلسطین و وضعیت وخیم انسانی در کرانه باختری به بحث و گفتگو پرداختند.

محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار از تلاش های سازمان همکاری اسلامی برای ایجاد ثبات در خاورمیانه تمجید نمود و حمایت کامل و همه جانبه اسلام اباد از اقدامات این سازمان را اعلام داشت.

وی همچنین از حمایت نماینده ویژه و گروه رابط سازمان همکاری اسلامی از حق خودمختاری مردم کشمیر تمجید نمود.

طرفین در ادامه این دیدار درباره اسلام هراسی، تبعیض نژادی و مذهبی و خشونت علیه مسلمانان نیز بحث و تبادل نظر نمودند.

وزیر امور خارجه پاکستان ضمن تمجید از اقدام سازمان همکاری اسلامی برای گماردن فرستاده ویژه در زمینه اسلام هراسی ابراز امیدواری نمود نماینده ویژه در زمینه حل معضل اسلام هراسی اقدامات مهم و موثری را انجام دهد.

ارسال نظر

 
1