خبر فوری

 
کراچی: طرح تروریست‌ها برای انفجار در فعالیت‌های انتخاباتی نافرجام ماند
کد خبر :665994728

09:30 1402/11/18


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, انتخابات, پلیس کراچی, خنثی سازی عملیات تروریستی, دستگیری تروریست ها, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, کراچی,

تنها یک روز مانده به انتخابات عمومی پاکستان، مقامات امنیتی این کشور از خنثی سازی طرح تروریستی در شهر بندری کراچی خبر دادند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در عملیات مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در شهر کراچی 2 تن از اعضای گروه مسلح ارتش انقلابی سند شناسایی و دستگیر شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پلیس و سازمان‌های امنیتی پاکستان در یک عملیات مشترک در منطقه میمن گوت در شهرک ملیر شهر بندری کراچی موفق شدند 2 عضو وابسته به گروه تجزیه طلب مسلح سِندی به نام ارتش انقلابی سند موسوم به SRA را شناسایی و دستگیر نمایند.

به گفته منابع پلیس، از تروریست‌های دستگیر شده مقادیری مواد منفجره کشف و ضبط شد، این 2 نفر که سخاوت و اسماعیل نام دارند نگهبان یک کارخانه در کراچی بودند.

طبق اعلام بازرسان پلیس، این 2 نفر با دستور فردی به نام صوفی چاندیو ساکن دبی ماموریت داشتند دفتر کمیسیون انتخاباتی و یا مرکز اخذ رای بمب گذاری کنند.

منابع پلیس افزودند: یکی از متهمان به نام سخاوت در عملیات های ترور هدفمند در منطقه میمن گوت نقش داشت و بازجویی‌ها از این افراد برای تکمیل پرونده ادامه دارد

ارسال نظر

 
1