خبر فوری

 
 
موافقت دولت فدرال پاکستان با استقرار نیروهای ارتش در سطح ایالت بلوچستان
کد خبر :665275686

11:04 1402/02/27


برچسب ها : ارتش پاکستان, دولت فدرال پاکستان, دولت محلی ایالت بلوچستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

منابع آگاه از موافقت دولت فدرال پاکستان با درخواست دولت محلی بلوچستان برای استقرار نیروهای ارتش در سطح این ایالت خبر می‌دهند.


کویته: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از موافقت دولت فدرال پاکستان با درخواست دولت محلی بلوچستان برای استقرار نیروهای ارتش در سطح این ایالت خبر می‌دهند.

بر اساس جزئیات اعلام شده، کابینه دولت فدرال پاکستان طبق ماده 245 قانون اساسی درخواست دولت بلوچستان مبنی بر استقرار نیروهای ارتش در سطح ایالت بلوچستان در راستای حفظ امنیت و ثبات در این ایالت را به تصویب رسانده است.

طبق اعلام منابع آگاه، ارتش پاکستان برای کمک به سازمان‌های دولتی در ایالت بلوچستان وارد میدان خواهد شد و بخشنامه رسمی آن به زودی از سوی وزارت کشور دلوت فدرال پاکستان صادر می‌گردد.

لازم به ذکر است پس از دستگیری عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان اعتراضات و اغتشاشات در شهرهای مختلف این کشور آغاز گردید، دولت فدرال پاکستان به منظور کنترل اوضاع ماده 144 قانون را در تمامی ایالت‌های چهارگانه کشور اعمال نموده است، طبق این ماده برگزاری هرگونه تجمع، تحصن، راهپیمایی و تظاهرات در سطح شهر ممنوع است.

دولت همچنین برای مقابله با اغتشاشات صورت گرفته و کنترل اوضاع نیروهای ارتش را در ایالت‌های پنجاب و خیبر پختون خوا و پایتخت مستقر کرد.

ارسال نظر

 
1