خبر فوری

 
 
تأکید اسلام آباد و دوحه بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی دوجانبه
کد خبر :664813760

10:53 1402/07/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و قطر, رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح قطر, راولپندی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان,

مقامات ارشد نظامی پاکستان و قطر در دیدار با یکدیگر بر عزم خود برای گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور تأکید کردند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| مقامات ارشد نظامی پاکستان و قطر در دیدار با یکدیگر بر عزم خود برای گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور تأکید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سپهبد خلبان سالم بن حمد النابت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قطر در ادامه دیدارهای خود با مقامات عالی رتبه پاکستان با حضور در مقر فرماندهی ارتش این کشور با ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون روابط دوجانبه و موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله تحولات امنیتی منطقه به بحث و گفتگو پرداختند.

در این دیدار فرمانده ستاد ارتش پاکستان با تأکید بر اهمیت و جایگاه روابط با قطر برای اسلام آباد ابراز داشت: ما خواهان توسعه مناسبات دفاعی خود با نیروهای مسلح قطر و گسترش سطح همکاری‌های امنیتی دوجانبه هستیم.

سپهبد خلبان سالم بن حمد النابت نیز در این دیدار از تلاش‌های متداوم ارتش پاکستان در جهت ایجاد امنیت و ثبات در منطقه تمجید نمود و بر عزم خود برای تداوم تلاش‌ها در جهت تقویت روابط میان اسلام آباد و دوحه تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1