خبر فوری

 
یورش نیروهای پاکستانی به منازل مردم بلوچ در منطقه زهری/ربوده شدن یک جوان بلوچ
کد خبر :664291474

11:05 1402/12/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان خضدار, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, یورش,

در عملیات یورش نیروهای امنیتی پاکستان به منازل مردمان بلوچ در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان یک جوان بلوچ ربوده شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در عملیات یورش نیروهای امنیتی پاکستان به منازل مردمان بلوچ در شهرستان خضدار ایالت بلوچستان یک جوان بلوچ ربوده شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان دوشنبه شب هفته جاری طی به خانه‌های مردم بلوچ در منطقه نورگامه از توابع بخش زهری یورش بردند.

نیروهای امنیتی پاکستان در جریان این عملیات یورش اقدام به اذیت و آزار زنان و کودکان نموده و وسایل موجود در خانه را تخریب نمودند

در این عملیات که حوالی ساعت 2 بامداد سه شنبه صورت گرفت نیروهای امنیتی پاکستان یک جوان بلوچ به نام بلال احمد فرزند محمد بخش میراجی را دستگیر و با خود به همراه بردند که تاکنون در نزد نیروهای امنیتی قرار دارد.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین منازل مردمان بلوچ در منطقه یکبوزی را نیز مورد حمله قرار داده و اقدام به ضرب و شتم اهالی خانه‌ها نمودند.

به گفته مردم محلی، نیروهای امنیتی از ساعت 1 بامداد الی 8 صبح در منطقه زهری حضور داشتند و به جستجوی خانه به خانه در این منطقه پرداختند.

ارسال نظر

 
1