خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: مسئولیت حملات تربت و تمپ را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :661306276

10:39 1402/07/01


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انهدام دکل مخابراتی, پاسگاه ارتش پاکستان, تلفن همراه, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله علیه ارتش پاکستان و حمله به دکل مخابراتی در مناطق تربت و تمپ از توابع شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله علیه ارتش پاکستان و حمله به دکل مخابراتی در مناطق تربت و تمپ از توابع شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما روز جمعه 31 شهریور ماه پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در بازار سلاله در منطقه آبسر شهر تربت را زمانی که دو خودرو در مقابل این پاسگاه توقف نمودند را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند، انفجار نارنجک پرتاب شده تلفات سنگین را برای ارتش اشغالگر پاکستان به همراه داشت.

وی همچنین افزود: در یک عملیات جداگانه فدائیان بلوچ در شب گذشته تأسیسات متعلق به دکل مخابراتی شرکت دولتی یوفون واقع در منطقه میرآباد بخش تمپ را به آتش کشیده و منهدم کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حملات مذکور را بر عهده می‌گیرد.

ارسال نظر

 
1